Söndag

Världens segaste och nästan tråkigaste dagen idag!

Jag försökte gå och lägga mig tidigare igår och lyckades ganska bra. Jag somnade nog vid kvart över tolv i alla fall, hyffsat tidigt. Sov som en stock hela natten, urskönt, men var tvungen att gå upp tidigt eftersom jag hade sagt till Mucklan att jag kunde hjälpa till på dammatchen. Totalt i onödan! Jag fick spela 20 minuter av första halvlek sen 3 minuter i andra för att jag inte hade "rätt inställning" enligt tränaren. Då blev jag asförbannad! Jag gjorde ju för sjutton mitt bästa de där första 20, då klagade han minsann inte. Vet inte vad som flög i honom sen. Men jag och Kim sa vad vi tyckte och tänkte till varandra, han kan ha hört, så det kanske var en anledning också...
Vi mötte Skogås, mitt gamla gäng, så jag var lite nervös innan. Tydligen så hade dom pratat innan matchen hur dom skulle ta mig på bästa sätt, vilket resulterade i att jag blev punktad när jag fick spela. Inte så kul, då får man ju inte vara med något. Och jag fick minsann ett friläge, men då sköt jag över, dum som jag är... menmen...

Efter matchen sprang jag till tåget och fick sen åka buss från västerhaninge hela vägen hem. Fick lov att hoppa av vid Kvantum först för att handla lite smågrejer och sen traska vidare hem för att steka på några korvar och duscha. Sen var det plugg som gällde. Plugg, plugg, plugg. Läsa i boken och försöka få in lite matte i huvudet. Sen kom jag också på att jag har läxförhör på gemun och naturen imorgon, men dom böckerna hade jag minsann glömt i skolan. Sådär håller jag på hela tiden, skärpning!
Bara 259 sidor kvar....

Nu är det dags för sängen så jag orkar upp imorgon. Eller, upp kommer jag ju alltid men det är det där med att somna på lektionerna jag ska försöka undvika... Off to bed I go!

Filmomanen is my man! ;)

2008-03-09 | 23:12:32 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback