Snabbis

Har haft en gansk stressig och springig dag idag.. Var ju som vanligt lite sen imorse och fick skynda mig in i det sista för att hinna med bussen till skolan. I skolan var det väl lugnt, jag har ju mina guldgossar på varsin sida om mig. Vi slapp göra engelskaläxförhöret som jag glömt (!) plugga till och fick istället läsa en liten roman på 20 sidor och skriva ett slut till. På matten gick det skit (déja vu?) men som tur var slapp jag sitta där länge, jag skulle nämligen på ett studiebesök till Dansmuseét. Fast när vi väl åkte dit så krånglade ju såklart tågen så allt blev en halvtimme försent.. Jag var lite stressad att det skulle dra ut allt för mycket på tiden men jag kom hem halv 5 som beräknat. Halv 6 tog jag tåget tillbaka till kvällens match mot Spånga som slutade med vinst, tre mål gjorda av moi. Min kära papi var där och tittade så jag fick åka bil hem vilket var gudabenådat! Jag hade nog dött litegrann om jag hade blivit tvungen att åka tåg hem..
Gud vad gnälligt detta blev! Men vafan, jag måste ju få göra det ibland..

Gårdagskvällen var i alla fall rolig, även fast den också vart stressig. Jag var inne på Rytmus och tittade på ett Soul och R&B uppspel som steve hade. Tre band uppträdde och det fanns vissa som var grymma! En mörk kille vid namn Kim sjöng klassikern Let's get it on och hans röst gav mig rysningar längs med hela ryggraden.. Och så var ju såklart min lilla proffspianist såå duktig, me SO proud!

När det är som mörkast hoppar Sandy fram som gubben i lådan och får mig skratta och le.. Du är ovärderlig!

2008-01-26 | 00:05:56 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback