Carol

All I want for christmas iiiiiiiiiiis........
YUOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

Det skulle ni höra någon skråla med en lagom falsk stämma om ni var här på gymmet. Jullåtar är typ bäst! Inte på sommaren kanske, men i slutet på september början på oktober är det helt okej. I alla fall om man lyssnar på Peter J, man kan helt enkelt inte hålla sig längre än så. Sen hinner man ta en paus en stund i november och så är man ready to go i december när det är fullt tillåtet att sjunga jullåtar dagarna i ända. Ingen höjer på ögonbrynen när man säger att man lyssnar på Helga natt. Ååååååh, så bra!


På tal om jullåtar, You raise me up med Josh Groban (Westlife om ni lyssnar på dom). Är det en jullåt? Jag skulle skriva en lista på en massa jullåtar och när jag skrev ner den frågade dom runt omkring, är det där en jullåt? För mig är den det fast fråga mig inte varför. Den är så mysig. Och snöig på något vis. När jag lyssnar på den ser jag vitt. Och personer som skrattar och kramar varandra med rosiga kinder och röda stickade tröjor. Jul?! Öh, ja!

Jag har suttit och lyssnat på julradio ett tag nu och ibland kommer det godbitar men den har fått mig att inse en sak. Den spelar många bra låtar men jag måste säga att det finns otroligt många skitlåtar. Låtar som man aldrig hört förut med konstiga texter och annat krams. Riktiga vill jag ha!

Och den där falska stämman tillhör ju inte mig, det förstod ni eller hur?

2008-12-06 | 14:47:04 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback