Utgång

Sitter hemma hos Karin efter en dag på stan med bio och shopping. Vi såg Mamma Mia och jag måste säga att den fick mig att skratta, (nästan) gråta och rysa. Den var så bra dock lite överdriven ibland men det kan jag ta. Grymt att få vara med i en sån musikal. Ett framtida mål kanske?
Sen blev det shopping och nu finns dom, dom fantastiska skorna från Monki, i min ägo. Jag försökte gå i dom när vi skulle hyra film men det gick väldigt knackigt. Den ena skon hade en tendens att åka av så jag får köpa sulor annars kommer jag aldrig kunna använda dom. Desstuom krävs det väldigt mycket övning kan jag säga innan jag kommer ha fått in snitsen. Men då jävlar! Jag blir så lång i dom också, så roligt. Sandra kommer bli en ännu mindre dvärg än i vanliga fall, tihi.
Sen köpte jag en scrapbook, snygga vit-svartrandiga gem och vita pennor så jag kan fixa med foton och andra minnen. Jag rensade nyligen ut vårt bokskåp och då hittade jag lite smått och gott att klistra in. Det är så kul att småpussla sådär och det ska bli kul att få göra en riktigt fin "minnesbok". Får skriva ut lite foton också, allt är ju på datorn nuförtiden.

Nu är det strax dags för mumsig middag, fläskfilé mellan ciabatabröd med grönsaker och annat, mums! Sen ska jag förhoppningsvis möta upp sandra med flera och kika på hennes pappas spelning på The Anchor. Min första utegång, wiho! Klackarna i taket babies! Fast det blir med andra skor då tyvärr, jag blev darrig i benen bara av den lilla biten till videobutiken och jag ska nog inte skämma ut mig riktigt än. Men det ska bli kulkulkul!

2008-08-23 | 19:20:00 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback