Autumn has come again

Gårkvällen blev riktig great! The Anchor är förmodligen inte ett ställe som skulle kunna bli mitt stamhak men det var verkligen inte så pjåkigt. Jag tog bussen från Karin till Hardrock Café på Sveavägen och knatade bort till Åhléns där jag mötte sandra, hampus, sandras storasyster, hennes pojkvän och två andra vänner sen gick vi tillbaka till klubben. Det blev lite problem när vi skulle in, det var tjugoårsgräns, men in kom vi. Hälsade på sandras papa och fick vänta till klockan tolv innan han började spela. Men det var värt att vänta på för han var grym! Nu förstår jag vem sandra har fått sin sångröst ifrån. Efter spelningen stannade vi och berömde papin innan vi åkte hem, jag till Solna och resten till Handen.

Idag kom sis och väckte mig vid halv tio då handbollsfinalen var, Island- Frankrike. Förlust för Island tyvärr, men Frankrike var värdiga vinnare eftersom dom var de bättre laget. Efter matchen gjorde vi oss iordning och begav oss till Ikea för lite shopping. Jag var lite försiktig med mina köp men kom hem med några fina basgrejer. Middag hemma hos Karin och lite Sweeney Todd, sen hemfärd och fruktsallad med vaniljglass och chokladsås framför Fantastic Four. Nu är det strax dags för gamla Amanda att nanna kudden. Den första riktiga skoldagen imorgon med Engelska C som första lektion. Dagen kommer att avslutas med kör, det ser jag starkt fram emot! Kulkulkul!

Nightynight!


2008-08-24 | 22:17:47 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback