Ragg?

Igår fick jag höra världens sämsta raggningsreplik.
Jag gick längs med perrongen vid havsbadet för att ta plats i vagnen längts bak precis som kristian och jag kommit överens om. På vägen går jag förbi två män som sitter på en bänk och när jag precis gått förbi dom harklar sig den ena och säger:
"Ursäkta du har glömt något".
Först var jag inte säker på att han pratade med mig så jag fortsatte någon meter innan han upprepade sig. Jag vänder mig förvånat om, vad kan jag ha tappat?
"Hans mobilnummer" säger han och pekar på sin kompis som flinar stort. Jaha, då var var det ju lugnt skrattar jag och fortsätter gå ner mot bortre ändan av perrongen.
Blev jag smickrad? Ja, litegrann. Hade jag velat ta hans polares nummer? NEJ

2008-04-26 | 16:28:40 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback