Ödet


Det som hände var följande:
Vi hade ett stort hål mellan två matcher när vi var uppe i Sundsvall. Det var väldigt fint väder ute så jag och några till bestämde oss för att ta en promenad och köpa glass på Willys. Efter lite letande (affären var nämligen gömd väldigt bra) så kom vi i alla fall fram och vi strosade in i affären. Det första vi ser när vi kommer innanför dörren är dom här fula vattenflaskorna som finns på alla Willysbutiker. På skoj så börjar vi allihopa leta efter våra namn. Jag snurrar och snurrar men hittar inte mitt någonstans vilket jag tyckte var konstigt eftersom jag har sett "min" flaska på Willys hemma i Nynäs. Så hittar jag till slut min hylla men den enda flaskan som står där i är en som det står Joakim på. Jag kände att detta måste förevigas så jag tog ett kort och VOILÁ!

Are we ment to be toghether or what?

2008-04-09 | 23:32:40 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» elin

vad coolt:D

2008-04-10 // 17:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback