Måndagkväll

Nu har jag precis ätit efter att ha kommit hem från skolan och två genrep.
Imorse gick jag upp som vanligt och mötte sen J vid bussen. Deras bil har nämligen sackat ihop så han blir allt vackert tvungen att åka buss till skolan nu ett tag framöver. Han är inte sen med att visa sitt missnöje. Men den stackarn spelade match på konstgräs på Assyriskas hemarena i lördags och gjorde en glidtackling. Som resultat av det har han fått värsta, variga köttsåret på knät. Tänk er detta:
Inte det första, inte det andra, uatn det trejde hudlagret är avskalat
Det rann så mycket vatten och var från såret att han fick fläckar på sina byxor
Hans knä är alldeles rosa (förutom där det är gult från varet & så blänker det så där lagom fint också)
Tillräckligt bra beskrivning? Dessutom haltar han också! Kan det bli värre? I don't think so...

Jag fick i alla fall träffa honom mer än jag brukar på måndagar och det är jag glad för! Idag hade jag ett genrep klockan halv fyra (kör) och ett annat klockan fem (kulturskolan). Yes, jag skulle vara på två ställen samtidigt men eftersom jag inte är någon superwomen som R så stack jag tidgare från kören till musikalen. Båda repen gick bra och jag hade gjort framsteg sa Yvonne till mig och det är väldigt trevligt. Nu har jag fått en liten boost för självförtroendet inför konserterna som startar på onsdag. Jag ska ha grymt kul!

Jag fick veta att jag fick VG på naturprovet idag. Två poäng ifrån MVG.... Typsikt....

2008-04-07 | 21:25:02 | | 7 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Angelica

Åh, jobbigt det där med två poäng i från. Men ett VG är alltid bra det också :)

Ha en bra kväll

2008-04-07 // 21:30:40
» Rebecca

Jag tar hellre ett VG än ett VG+. Då slutar jag aldrig tänka på hur få poäng som krävdes för ett MVG.
Men bra iallafall.
Ha en bra kväll

2008-04-07 // 21:34:45
» Rebecca

Jag tar hellre ett VG än ett VG+. Då slutar jag aldrig tänka på hur få poäng som krävdes för ett MVG.
Men bra iallafall.
Ha en bra kväll

2008-04-07 // 21:35:11
» Klara

hoppas du har haft en bra måndag (:

gå mer än gärna in på min blogg och svara på dagens antingen eller :)!

2008-04-07 // 21:36:52
» Florence

det är bättre än G så se det så ^^
Trevlig kväll!!

2008-04-07 // 21:39:47
» Sandy

ingen som förstår amanda, vg är inte tillräckligt för vissa, alla har olika mål;). nästa gång klarar du det ska du se babe:D.

men hjärtat då, kommer sakna dig galet mycket. min långstånk! Lova att jocke pussar dig extra mycket, nu när jag inte kan pussa ihjäl min kvinna!

2008-04-09 // 14:43:59
» Amanda

Nej, sandy, det är bara du! Du och ingen annan :)

Jag kommer sakna dig med baby, och vi som inte hinner träffas innan heller! :/ Men jag förväntar mig pussar när du kommer hem :)

2008-04-09 // 20:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback