Måndag

Sjukt segt som vanligt att gå upp imorse och dagen började med engelska nationella, gör inte saken bättre om jag säger så. Men det gick nog bra hoppas jag fast väl där var jag superstressad. När det hade gått en timme hade jag bara skrivit ett A4:a och då var det bara fyrtio minuter kvar. Men då skärpte jag mig och kom igång riktigt ordentligt så det blev i alla fall tre och ett halvt A4:a till slut. Fast jag vette fan om innehållet duger alltså. Nu när jag pratade med Yvanna efteråt så har det visat sig att jag dessutom inte fattade att man kunde välja mellan två uppgifter. Man skulle antingen skriva en diskussionstext eller en argumenterande text. Tror ni inte att jag skriver en argumenterande text som är svårare?! Gah! ibland ska jag nog lära mig att läsa igenom allt ordentligt och inte bara hasta iväg. Pay more attention! Jag har fått höra av både mamma och pappa att jag börjar bli mer glömsk, jag hade nämligen glömt att berätta för dom att jag skulle sova hos V i fredags trots att jag var helt bombis på att jag hade gjort det. Jag kanske börjar bli senil....

2008-04-28 | 18:13:47 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback