It's all about music baby!

Den här veckan är det fördjupningsvecka i skolan och det betyder att jag och alla andra råcoola musiker ska hänga uppe i musikhuset hela veckan. Kan det bli bättre? Spela MASSOR av musik, ungås med det coola och trevliga i min klass och bara njuta av tillvaron. Det enda minuset är att idrottslärarna såklart har lagt in en 2 timmarsorientering på tisdag som man måste göra. Orientering suger men det måste tyvärr göras, jag får stå ut helt enkelt.. Men efter orienteringen så ska vi få se på treornas film från deras resa till Polen, det ska i alla fall bli kul. Jag har tjuvkikat litegrann i datasalen, och den verkar faktiskt rolig!
Jag blir jätteavundsjuk, jag vill också åka iväg sådär med klassen.. Nästa år då jävlar får alla akta sig för esteterna! För då kommer vi, mohaha! :)


2007-09-23 | 22:53:05 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Y

MHM! better watch out så att säga. :)

2007-09-24 // 00:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback