Träningsverk!

Idag har jag tränigsverk så det skriker om det! Helt otroligt, bara att sätta sig på en stol gör att det hugger som knivar i mina stackars lår. Bröstet och skuldran ska vi inte ens prata om.. Det roliga är ju att jag har en till såndär jävla fysträning idag! Jag hoppas att det regnar så att jag slipper åka över huvud taget.. Fast det där menar jag inte egentligen, jag vill åka. Jag vill bara inte att det ska vara så jobbigt att fysa.
Men nu har jag i alla fall varit duktig och gjort morgonfysen. Den koncentreras på rygg, mage och armar. Jävligt jobbigt att göra armhävningar när musklerna skriker efter nåd, särskilt med mitt sämsta psyke. Jag fick lite hjälp dock, av Bandit 106.3. Rock, eller vilken "hård" musik som helst, gör att man kan klara vad som helst! Men nu är det i alla fall gjort, lite stolt, och nu ska jag duscha. Man vill ju inte gå runt och lukta teknikare hela dagen, taha ;)

Idag skiner solen, så klänningen kanske åker på i alla fall.. Önska mig lycka till. See ya later! // HOLY B.


2007-07-05 | 11:00:45 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback