Solig och sömnig

Det var ett tag sen jag skrev nu, men ta't lugnt! Snart är det pappavecka igen :)

Inatt har jag sovit hos underbara steve efter en kväll ute på ringvägen med Mickis och Albin. Det fanns ingen sol men det var mysigt ändå. Fast det blåste lite kallt. Men jag hade lånat en stor stickad tröja av min kära Mami som gjorde susen! Thank you.

Tihi, det såg nog lite roligt ut när jag hade den där tröjan för den är så lång att det såg ut som att jag bara hade den på mig och ingenting under.. SEXIGT!

Idag ska jag till mormor för hon fyller 61. Och jag har inte tränat på en och en halv vecka, FY! Men det ska det bli ändring på på torsdag, då bär det av till mördarRudan... USCH! Jag vill inte egentligen men jag kommer att tacka mig själv efter sommaren när jag inte har gått upp till storlek 46 i byxor :)

Skriver snart igen, så fort jag lyckas ragga upp en dator :) CIAO så länge!


2007-07-17 | 11:03:37 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback