Duktig

Si sådär ja! Nu är allt färdigt och jag är klar för kvällen. Jag hade verkligen ingen lust att åka på träning idag men jag masade mig iväg till tåget och det räckte tydligen. För när jag väl kom fram kände jag mig verkligen fit for fight och redo att sätta igång. och det var så himla skönt, inte under utan efteråt, när jag visste att jag gjort något bra för mig själv. Nu ska jag inte äta onyttigt resten av veckan, så kan jag fortsätta känna mig bra. Fast lite på helgen måste ju gå bra..

Träningen var äckligt jobbig! Först sprang vi 2,5 km. Bara det tänker du säkert, det kan väl inte vara så jobbigt? Men jo du, det var det. Vi var tvugna att springa tillräckligt fort för att vår tränare inte skulle kunna springa om oss. Blev man omsprungen så skulle man få lov att springa 5 km istället. Men jag pallade trycket även fast mitt psyke och min vilja är förjävla dålig, även fast resten av fysen var en pina så klarade jag mig utan att ge upp en enda gång. Du förstår, jag är väldigt bra på att göra 7 armhävningar istället för 10 eller 17 istället för 20. Men nu jävlar ska det bli ändring! Jag ska bara vara duktig, och idag har jag varit det.

Jag tycker att sommrarna är underbara. Det är varmt, soligt, man kan bada, äta glass och så vidare. Dessutom så är det ju LOV, icke att förglömma. Men det som är dåligt är att man får ju nästan aldrig en anledning att klä sig. Det såklart att man klär på sig, ingen går väl runt naken på stan eller? Men jag menar, jag känner i alla fall så, att eftersom det inte är någon som kommer att se nästan, så varför bry sig? Visst, ibland kan man väl vara lite "lyxig" och klä upp sig för sig själv, bara för känslans skull. Men jag gör oftast inte det. Det saknar jag, att få klä upp sig. Man får ju göra det ganska mycket i skolan, inte klä upp sig, men man vill ju inte se ut som en uteliggare heller. Desutom så bryr sig folk, man kan få vara fin för någon. Detta kanske betyder att jag måste börja träffa mer folk för min del. Jag får i alla fall klä upp mig och göra mig fin för Steve, alltid något :)
Imorgon ska jag i alla fall ha klänning och kanske locka håret lite har jag bestämt! Men jag är så kinkig när det gäller klänningar, varför? Jag vet inte. Det ka ibland kännas lite för "uppklätt". Konstigt att jag känner så eftersom klänningen, vilken modell, skurning och färg som helst, är ju sommarens IT-plagg. Dessutom så är ju looken och klänningen vad man gör den till. Det måste ju inte alltid se ut som att jag ska på avslutningsbal bara för att man har den på sig. Den är ju bara hur gullig, vacker, fin och kvinnlig som helst! jag måste bejaka den kvinnliga Amanda lite mer har jag märkt. Jag är ju ingen punkare eller tom-boy.. Eller?


image8

Såhär ser vi fysbrudar ut, In real life :) Vad säger du? Sötare när vi inte är svettiga va?


2007-07-03 | 23:51:12 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback