Design

Jag blir så smått trött på den här skiten nu.. Jag har suttit och knådat här alldeles för mig själv nu, med hur designen på min underbara blogg ska se ut, jag sparar och ska spana resultatet men vad får jag se.. Inte minsta lilla förändring. Jag blir galen, GAH!! Men om jag har tur så kanske det har fixat sig nu.. Så om du som läser detta ser en blid på flickor som ber runt ett bord som bakgrund på bloggen så är det klappat och klart! Och jag har tänkt på en sak.. Min blogg heter HELIGA BIRGITTA och så har jag en bakgrund där fina, små flickor sitter snällt och ber. Får man kanske bilden av att jag är religiös? Om så är fallet kan jag tala om för er att jag är så låångt ifrån religiös man kan komma, tror jag. Jag tror på mig, Amanda, då får väl jag vara min egen gud. Halleluja!

Så vad har jag gjort idag? Jo, jag sov över hos steve efter en trevlig kväll hemma hos Albin och Mickis. Nej, dom bor inte ihop, inte på riktigt i alla fall, det passas bara på nu när hela Albins familj är borta en vecka. SHIT! Jag blir absolut inte avis i alla fall. Vi kikade på Hälsoresan, som btw nog en av de skönaste filmerna jag vet. Lite töntigt kanske, men vafan! Vid 12-rycket gick jag och steve hem till honom. Vi tjafsade lite på vägen, blev lite sura och låg sen och stirrade i taket i hans säng. Ingen av oss kunde sova. Tur var väl det.. Vi gav oss, pratade och möös sen riktigt ordentligt! Idag så som sagt, för det här var igår kväll, så har jag och Steve bara tagit det lugnt. Vi käkade och kollade på Band of Brothers, som är sååå bra! Jag tycker att andra världskriget är väldigt intressant, eller kanske inte så intressant. Men jag har helt enkelt bara fastnat för det, som en tröja man inte kan förklara vad som är så snyggt med. Sen gick vi en promenad och köpte lite glass. Jag hade bestämt mig för att inte äta något onyttigt idag, men glassen fick vara ett litet undantag.

Det verkar som att det är ganska många som bestämmer sig för saker just nu, saker att ändra på och jag ska inte vara sämre jag. Från och med idag ska jag börja träna lite mer, förutom fysen på Rudan och strunta i en sak helt. Sen började jag med en sak idag, som ska hålla på ett tag och det är bara positivt! Dessutom ska jag verkligen, verkligen försöka att inte äta så skräpigt. Steve har fått turen att inte ha så lätt för att bli mullig eller tjock. Det är såklart inget fel i atta väga några kilo för mycket, för vem bestämmer vad som är för mycket? Det är bara det att jag trivs i min kropp som den är nu (nästan) och vill helst inte bli större. Men det är ju så svårt! Det går ju nästan inte en dag utan att man äter lite glass, eller fikar på något annat sätt. Fast det måste man ju fakttiskt få göra också, det är ju lov för i helvete. Jag ska i alla fall försöka, FÖRSÖKA att skärpa mig lite. Eller ganska mycket.. Men tänk bara, med lite mer träning och lite mindre skräp så måste det väl helt enkelt bara bli bra. Eller? Men idag var en bra dag på den "kroppsstorlekfronten". Jag såg väldigt "bony" ut som steve så fint uttryckte det :)

2007-07-02 | 00:40:00 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback