Blogg

Är jag lite beroende av bloggen? Jag tyckte, som säkert ganska många andra, att hela den här iden med att blogga hela sitt liv var lite överreklamerad. Varför ska någon vilja läsa det jag skriver om mitt liv? Det är väl inge intressant? Och svaret är nej, men det är ganska kul att skriva har jag kommit fram till.
Jag vet inte om det är någon som läser men jag tycker i alla fall att det är kul att läsa mina vänners - och fienders - bloggar. Det är kul att se vad som händer i deras liv.. Så jag tänkte varför ska inte jag också börja, det kan ju faktiskt vara kul! Och det är det..
Kanske lite för kul. Bloggen börjar bli som mobilen. Jag kan lämna den hemma om jag vill men bara tanken på att någon ringer eller skickar sms blir för mycket så jag måste ta med den. Nu händer ju inte detta så ofta men ändå.. Samma sak med bloggen. Åh, nu gjorde jag något jättekul det måste jag skriva om i bloggen! Skit bara att jag inte har någon dator hos mamma. Låter inte det lite konstigt? Det tycker jag..

Nu ska jag kolla på film.. Delar med mig av mitt intressanta liv senare! ;) CIAO!

2007-07-23 | 21:12:58 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback