Partyparty!

 Ännu ett Dexteravsnitt som lämnar mig helt förtvivlad.. Vad är det för fel på den serien?! Den är fortfarande GRYM men jag gillar verkligen inte att den snyggaste personen i hela serien är the bad guy. Varför kan det inte vara en ful kille som i alla andra? Han är så HIMLA snygg så jag blir alldeles knäsvag nästan. Jag vet att han är gammal men det där korta, lockiga håret, vackra ögonen, snygga kroppen.. Och det bästa: hans mun. Stor och härlig att man bara vill nafsa litegrann! Men vänta.. Låter inte det här som en annan snygging jag känner..?

Nu är det snart bara en vecka kvar tills vi får reda på vem som blir Nynähamns Lucia.. Jag börjar bli lite nervös nu. Jag vill ju verkligen bli men det är så himla svårt att säga så här i förväg! Fast jag har satt ut mina små röstinsamlare, så några röster får jag i alla fall..

Imorgon är det party hemma hos Sandras pojkvän som fyller 18 år! Vi ska vara hemma hos hans mormor i Huddinge med hans släkt, hans vänner och några utav Sandras vänner. Jag vet inte alls vad jag ska sätta på mig, men röda läppar vill jag ha. Är det galej så är det och då slår man på stort!
Lite roligt ska det i alla fall bli, men mest läskigt..

Nu gäller det! Silkeshandskarna är på..


2007-12-01 | 01:27:49 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback